Pages

Wednesday, 22 June 2011

sorrysorrysorryy

header lha

haha :) akq nie header fisrt kita buad untukk akq tapii takk jadii .. sowiyy k ..

Saturday, 18 June 2011

ShahZamen Badaruddin :)












die COMEL ♥♥ dari saya :) 
kawan yang paham saya dari dulu smpai skrang :) 
i love Zamen :) ♥ 
bile nak jmpe lagi nie? dating dating n dating ! :)

Thursday, 9 June 2011

Kisah² Dulu :)

Sis :)
 
 Sas(aku)
 Sus :)
 Sos :) 

ilove you'll :)

yang same je!

asik² pk kawen . pk kawen je ! melampau la ko nie nenek syifa ! adoii , gatal sangat nak berlaki nie knpe? padahal umo baru 16 yee ! bg tau ibu kang . okeyy lahh cite pasal len plakk . ahad nie aku kne balekk penjara opppss! asrama okeyy . untok pengetahuan semuee . memang best balekk ostel sbb ade kawang² ! :) tapii ade sorang cilanat tak bertauliahh . harap pakai tdong laboh jubah bagai lah ! riakk diee perhh tak hingaatt ! jgn riakk sgt ye . allah tarik balek ape yang kau ade kau tahuu lahh ! terkenang kan adekk² nun jauhh di mate . 



akak rindu sangat kat korang nie dekk !


Nurawin Amira :)


Nur liyana :)


Nur Ain:)


Nur Habiibah:)


Muhammad Aliff :)
 
Syafiq Asyraf :)



yang besar tau bukan yang kecik :)

Muhammad Amirul Amri :) 
  yang depan bukan yang belakang :)

ILOVEYOU'LL !

MEREPEK!

kecian deyhh blog nie .. dah lame tak d tinjau . tengok² sikett ade tak ulat ke . burong merpati . yelahh dah lame sgt tak tengokk , nak buat mcm mne kan . sebokk mnjage ank smpai lupe nak berBLOGGER :) 

sampai bile nak jadi mcm nie ? nak kawin bolehh? IBUU!!! adikk nak kawen cepatcepat bolehh? ade org melamar ni :) 

tgk BOJAN nie . hahaha !


iloveyou Muhammad Afiq b.Masdar :)


tapii saye nak anak  macam nie :)




 cute kan nie budakk . aduhaii . anak ku :) hahaaha **perasan !

nak upload gambar along kawin jap :) 
see oke !
















akak aku yang kawen . aku yang over ! hahaha

myy laguu :)