Pages

Monday, 23 May 2011

ustaz pg :)

terime kaseh krane sudi meluangkan mase utk kami ye ustaz! :) . best² ! agak² nye malam nie nak mmpi ape yeah ??? kawen pon bole jugak . sape la nak kawen dgn aku nie syifa' oii ! . ade ke org nak ko ? kahkahkah . muke mcm kelape sawit ade hati nak kawen :PP




SITI NUR ASSYIFA ! jgn nak perasaan , taik idong pon tak reti korek ade hati nak berlaki :P


tgk jam O.O .pukol 12.35! means??? tido la mgkok ! takde keje lagi ke? dah la esok exam. study pon hapak takdak ! studo je :P . esok grenti BLOGGER yang msok otak kan ? adehh , tak pe aku ade penyelamat !






>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>
>>
>






????? 


saksi kan la !





Saturday, 21 May 2011

sangat boring dalam asramaa :(

heyyy , morning walaupon da pukol 5.07 mnt :) kan skrg mse tido . no idea la nak tulis apee . adehh . makan tido makan tido .sampai gemokk .. dorang gotong royong aku mnghadap laptop . sorie ye dek senah & dek yanaa :). oke la memandang kan aku nie bru first time msok BLOGGER. ade yang mnjemput nyee . DEK AWIN . DEK SENAH . DEK INTAN ESSA ! :) korang da bestt la . mulot yang tak kenal erti DIAM:) asik memekak je . 



yang c INTAN nie tak pena nak miss kacau aku . aku lepuk pakai penyapu kang !


HARI PENTING

29.05.2011 ! - kaklong kawenn . bestt ! :)

06.06.2011 ! - befday my beloved friend  ieka! &&&&&& ??? my love !! Muhammad afiq b. Masdar :)
















myy laguu :)